lördag 12 maj 2007

Nu ska JAG börja blogga :)

Japp, nu är det bestämmt. Nu ska lilla jag börja blogga.
Får hoppas att detta håller i sig denna gång.. :P
Först och främst tänkte jag börja lägga in lite bilder här på mina barnvagnar och skriva lite om dom, så att ni kan få kika lite och så att jag kan hålla lite koll på dom :)
Ska snart börja fixa med dom lite och ena ska jag klä om helt.. Så då får ni se utvecklingen här..
Och så ska jag ju börja fixa och dona här hemma i vardagsrummet, kanske andra rum med.. Så då kommer ni få veta och se lite hur det artar sig..

Ja, allt för denna gång, önska mig lycka till eller håll tummarna på att jag kommer ORKA fortsätta med denna blogg. Det är ju dock en idé jag fick nu på morgonkvisten efter ett nattpass på jobbet.. Så man vet inte hur seriös jag kan va... ;P

Inga kommentarer: