lördag 12 maj 2007

Annonseringen funkar toppen! :)

Tänkte bara berätta att om annonsering om att jag vill köpa barnvagnar funkar helt utmärkt.
Har för tillfället kontakt med 2 kvinnor som är jättetrevliga och har inte bara barnvagnar att sälja, utan även: dockvagnar, sängkläder (både till vagn och spjälsäng) åkpåsar, sittdynor, nitar m.m till brio barnvagnar, liftar, filtar, leksaker, babysitters m.m!
Så om allt går som det ska blir jag snart lycklig ägare av allt detta, sen så ska jag givetvis inte behålla allt...
Får ju köpa in allt till ett paketpris för dom vill bli av med det.. Och jag har först och främst ej plats för allt, sen så har jag nog inte användning av allt heller.. Haha..

Jag uppdaterar om hur det går :)

1 kommentar:

benita sa...

Min søster sa at jeg måtte se på din blogg, endelig ei med samme interesser som vi har (hadde enda
mer tidligere, nå er vi begge bestemødre). Hun er dyktig til å sy/strikke og reparere ting/utstyr.
Jeg har en blogg med bl.a. barnevogner : benita.blogg.no.
Vet ikke hvorfor det er så lenge siden du har vært inne på din blogg, og om du har sluttet. Hilsen
to søstre fra Karlstad i Nord-Norge.