måndag 14 maj 2007

Barnvagn: Emmaljunga Gondol




Tänkte börja visa upp några av mina vagnar och kan börja med denna.
Det är en Emmaljunga och heter Gondol. Det är en duo, fast det syns kanske? ;P
Den är köpt -83 och när jag köpte den fick jag med kartongen till liggdelen.
Jag verkligen ÄLSKAR denna vagn och när liggdelen är på så är det faktiskt en av mina favoriter :) Och Anton älskar att sova i den.. Och ja, ni som kanske har svårt att tro det, men min lillebror på snart 11 månader får plats i denna liggvagn :) Och det är så himla bra!

Den är helt fantastisk att köra, dock är den liiiite stor men gunget är fantastiskt och jag älskar formen på styret! :)
Väntar nu på min specialbeställda sittdyna till sittdelen ska komma hem till mig. Visar då upp bild med den i sittvagnen för er som vill se :D

Inga kommentarer: