lördag 12 maj 2007

Mina utflyttade barnvagnar

Tänkte visa upp mina utflyttade barnvagnar som jag en gång i tiden haft vårdnanden om.



Denna heter Zakiwa och är från Tyskland. Det är en sent 60tal eller tidig 70tal.
Korgen är i rotting och jag kallade den oftast för "korgvagnen"..
Gunget var helt UNDERBART och jag tror det mest beror på att vagnen "hänger" i läderband..
Den har nu flyttat till en tjej i Timrå :)





Detta är en Emmaljunga sulky från sent 70tal alt. tidigt 80tal.
Den fick flytta till Stockholm :) Till en söt liten flicka!





Och detta är en Brio syskonsulky från sent 80tal, som fick flytta till Östersund, där jag hoppas att den har det bra :)




Detta är min gamla Emmaljunga duo från -74.
Sittdelen var i perfekt skick, men tyvärr inte liggdelen och chassit, men trots det så vart den välkommnad av "babom" i Dalarna :)


Inga kommentarer: