lördag 2 juni 2007

Ett tag sen sist

Nu var det ett litet tag sen jag skrev sist.
Och nu är sommren här, nästan i alla fall!
Var på Veteran och kuriosa marknad idag och då fick jag mig en härlig solbränna samtidigt som jag tittade på en massa fina grejer :)
Hur många snygga bilar som helst fanns det att dregla på.. Och en himla massa roliga saker att köpa.
Jag fick med mig endel mattor hem, trasmattor i plast och en liten ryamatta.
Och 4 koppar med fat + tekanna av Rörstrand i dekoren "Tuna". Har sen tidigare några koppar av det... Så nu saknar väl bara gräppsnipa eller vad det nu heter och en sockerskål innan jag har mitt lilla te-set.
Och så en Elloskatalog från -68 fick följa med hem :D
Och en liten sparbössa i plast... Som är formad som en liten hund :D

Jag har nu i dagarna bestämt mig att sälja 2 st vagnar.
Ena på blocket. (redan såld) och den andra på tradera. (på söndag går den auktionen ut..)
Och jag hoppas på att jag inte kommer gå minus iaf.. Och att dom får fina hem :D

Det här är "blocket-vagnen" som redan är såld men ej skickad...





Och här är "tradera-vagnen"...



1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.